Silnik orbitralny SMR-160-2-A-D-GP SMR1602ADGP
Informacje
Specyfikacje |
- Duże obciążenie osiowe i promieniowe osi oraz wysoki moment dokręcania - Niewielkie zużycie |
Korzyści |
- Dobry stosunek ceny do jakości - Długa żywotność |
Zastosowanie |
- Możliwość zastosowania wszędzie tam, gdzie jest wymagany wysoki moment obrotowy i niskie prędkości obrotowe - Przystosowane również do ciągłej zmiany kierunku obrotów - Możliwość ciągłego zastosowania pod wysokim ciśnieniem - Nadaje się do stosowania w systemach zamkniętych |
Właściwości |
- Z odpływem oleju wyciekowego - Konstrukcja rolkowa - Szerokie łożysko ślizgowe wału - Możliwość podłączenia szeregowego z wieloma silnikami - Z serii średnich silników orbitalnych - Solidna i kompaktowa konstrukcja |
Jednostka | Sztuka |
Przyłącze | 1/2" BSP; olej wyciekowy 1/4" BSP |
Typy kołnierza | 2-otworowy kołnierz (SAE A) |
Uwaga | Silniki są wyposażone w przyłącze oleju wyciekowego, dzięki czemu mogą być bez problemu łączone z innymi silnikami lub wykorzystywane w zamkniętych układach hydraulicznych.P1 = maks. Ciśnienie stałeP2 = praca przerywana maks. 10%/minP3 = maks. wierzchołek wykresu ciśnienia |
Uszczelka | SMR9AFDGP |
L1 (mm) | 30,5 |
P1 (bar) | 165 |
P2 (bar) | 200 |
P3 (bar) | 225 |
Nmax (obr./min) | 378 |
N min. (Rpm) | 10 |
Moment obrotowy (da Nm) | 36 |
Q max. (l/min) | 60 |
Moc (kW) | 12,5 |
Typ wału | Wał cylindryczny |
Wydajność tłoczenia (cm³/obr.) | 157,2 |
Ø wałów (mm) | 25 |
Kołnierz silnika | SAE kołnierz 2-otworowy |
L (mm) | 161,5 |